Log in Self Care












Semua pengguna SIMKAD TONE EXCEL wajib mengetahui tentang Log In Self Care ini, kerana di sinilah bermulanya PENDAPATAN PASIF anda dijana. Berhati-hati kerana disinilah bermulanya kesilapan penaja dalam penyaluran maklumat kepada inividu yang di taja. 



Terdapat kes dimana orang yang ditaja menggunakan simkad ini bertahun-tahun tetapi tidak memperolehi sebarang pendapatan. Apabila hal ini berlaku mereka akan menyalahkan syarikat menipu pada hakikatnya mereka tidak melalui step ini. 

Step 1 : Dalam masa 24 jam anda perlu melayari http://www.tonegroup.net/ dan klik pada pautan LOGIN seperti gambar di sebelah.



Step 2 : Klik pada butang "Tone Excel Member Management System." 


Jika anda adalah pengguna baru. Masukkan No.Kad Pengenalan anda pada ruangan (Login ID) dan 1234 sebagai (password) selepas itu satu ruangan muncul untuk anda perbaharui password peribadi anda. 

Jika anda adalah pengguna lama dan telah lupa kata laluan: 

- sila klik pada pautan "Lost your password?" sebelah butang Login. 
- Setelah itu satu ruangan meminta anda mengisi no.kad pengenalan dan perkaaan (yang diberi). 
- klik OK dan no.telefon anda akan di confirm kan. 
- satu mesej yang mengandungi password baru akan diberikan melalui no,telefon tone excel anda. 
- Masukkan password yang diberi ke ruangan password. 
- klik login dan ruangan memperbaharui password peribadi anda akan muncul. 
- perbaharui password dan klik OK.  

Step 3 : Login self care anda. Pergi ke halaman sebelah bawah dan isikan maklumat anda. 
Sampai di "Bank Account Information" Klik pada [Update] untuk mengupdate maklumat anda. Sila isikan maklumat Bank yang anda ingin komisen terkumpul anda di masukkan. 
Step 4 : Mengisi maklumat peribadi 
Satu laman panjang akan muncul (sila rujuk gambar sebelah kiri) gambar sebelah belakang adalah laman sebelah atas, manakala gambar hadapan adalah laman sebelah bawah.


Setelah pendaftaran selesai.



Step 5 : Mengenali Pautan yang terdapat pada laman sebelah atas.
1. Butang bayangan orang "SUBSCRIBER". Disini anda boleh melihat jadual level yang berdaftar dibawah anda "downline" atau orang yang anda taja. Berapa bilangan mereka dan mereka berada di level mana.
2. Butang gambar tetikus "SUBSCRIBER CARE" adalah butang untuk anda mengupdate maklumat terkini anda. 
3. Butang logo dolar berwarna hijau "INCENTIVE" adalah halaman dimana komisen-komisen anda dikira oleh pihak syarikat. 
Perhatian: sebarang masalah berkaitan portal dan pertanyaan boleh terus call hotline 010-5000 969